Romantikk og dype følelser i disse juletider…

Har vært en herlig og romantisk uke. For meg som er singel, så er en time og to på kvelden alt som skal til for at vi føler at jeg får litt av følelsen. Forelskelsen, spenningen, romantikken og ikke minst blikka. Det sitrer.

Ja, jeg har sittet nærmest klistret til skjermen når disse herlige romantiske julefilmene har rullet på tv, rett inn i min egen stue.

Blir jo litt forvirret da når jeg “våkner” ved filmens slutt, og tusler alene ned for å få meg litt søvn.

Det er litt mindre enn en uke til jul, og jeg gleder meg til fortsettelsen på min romantiske førjulstid:)

 

 

 

 

 

#romantikk #tv #juleromantikk #kjærlighet

 

18 kommentarer
    1. Ja, de romantiske julefilmene er bare herlige 🙂
      Min favoritt er Love Actually 🙂 Jeg vet den gikk på TV nå i kveld. Men jeg så den ikke. Jeg har den også på DVD 🙂
      Singellivet er ikke alltid så enkelt. Men det er godt å lulle seg inn i litt filmromantikk en liten stund, og drømme seg bort. Jeg har perioder hvor jeg gjør det. Enten filmer, eller romantiske bøker 🙂 Det er min flukt fra singel-hverdagen 🙂
      Ønsker deg en fin og god uke mot julaften <3

    2. Det kommer nok rennende en ekte prins når du er klar for det…:)
      Jeg liker også disse romantiske filmene, selv om det er litt motstridende…, for jeg har ingen tanker om å fortsette å være noe annet enn singel….tror jeg da…:)

    3. Er så enig….disse filmene varmer kanskje ekstra i førjulstida.
      Tida for godhet. Love Actually er noe utenom det vanlige, og ikke minst scnen der han står utenfor døra med plakatene sine og en CD-spiller. Uforglemmelig, og så ironisk – for han får jo aldri sin stor kjærlighet.

    4. Hei, beklager litt sen, men takk for hjelpen på min egen blogg, og nå skal jeg se hva jeg kan hjelpe deg med. 🙂
      Det aller første jeg la merke til var skriften, du finner et bilde av hvordan bloggen din ser ut for meg: http://prnt.sc/dlalfs
      Det er mulig det bare er meg, men den skriften er alt for liten for min del, jeg ville økt den med et par piksler, rundt 3-5 kanskje.
      Tror også at jeg også ville ha flyttet profilbilde fra høyre til venstre, gå til stilsette i avansert design, og søk (CTRL + F) etter denne teksten:
      #profile a img
      Endre deretter
      float: right
      til
      float: left
      Og der gikk jeg dessverre tom for feedback. 🙁
      Marius

    5. Bare hyggelig. Hyggelig å hjelpe, noe som også er nettopp en av grunnene til at jeg skrev innlegget “in the first place”. 🙂
      Ja, hyggelige (konstruktive) tilbakemeldinger er veldig mye hyggeligere å få, framfor det andre man kan få. Man kan vel også si at det også er mye hyggeligere å gi! 😉
      Jeg går som regel langt mer i detalj enn jeg opprinnelig har tenkt til å gjøre, haha. 😛
      God jul! 🙂
      Marius

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg