God jul til alle sammen

Kjære lesere.

Da har roen senket seg her hjemme. Eller har vel hatt en såkalt rolig dag til nå. Julemusikk har strømmet ut av radioen, mens jeg har sett litt på tv, og lest litt i en bok. Det har vært herlig. Gårsdagen var litt mer hektisk, litt trist, men og koselig og kjekk.

Sønnen ble vinket forvell til med ønske om en god jul, siste innspurt av julehandelen, samt besøksrunde. Kvelden ble rundet av med litt “bobler”, ost og kjeks med ei venninne.

For min del kommer jeg til å feire jul med ei god venninne og familien. Det skal blir koselig. God mat, og litt liv i huset. Men først må jeg få med meg julegudstjenesten.

Jeg håper at alle kommer til å få en fin julekveld. For de av dere som kommer til å sitte alene ufrivillig, så gråter hjertet mitt. Jeg har ikke ord,  men jeg sender likevel en spesiell juleklem til dere.

God Jul fra meg.

#jul #familie #julemat#matglede #info #side2#julero

8 kommentarer

Siste innlegg