Et nabolag som våkner….

Ja det føltes slik i dag.

I gaten rundt der jeg bor var det så rolig og fredelig i dag når jeg i 12 tiden gikk ut. Det så ut som husa begynte å “livne” til, og familier enten inntok frokost eller satt samlet rundt tv og peis og bare nøyt julefreden. Det var noen få som tuslet stille i gatene som meg.

Nede ved sjøen var det dog litt livligere, med sjøen som skvulpet opp mot land. Herlig. Jeg legger ved noen bilder fra turen i dag. Det var balsam for kropp og sjel. Ønsker dere alle en flott 1.juledag:)


Hålandsvannet.
 

Dette smilende ansiktet, møter meg både sommer som vinter. Like blid. Litt våt i dag kanskje…

Friskt ved sjøen i dag. Kald vind, men herlig.

Synes dette bilde var litt spesielt. Speilbilde fra en sølepytt.

 

 

#tur #sjø #vann #jul #morgen #våkner#natur #kos #ro

 

10 kommentarer

Siste innlegg