Litt tilbake til hverdagen….

Ja det var slik i dag. To dager på jobb før en liten nyttårs langhelg.

Merkelig at dagen etter fridager kommer så brått, hver gang. I år føler jeg at jeg er blitt frarøvet noen fridager. Dermed har det vel også vært litt vanskelig å erkjenne disse to dagene på jobb i romjulen. Regner med at jeg ikke er helt alene der. Kan fort bli vant med å ha litt fri.

Det verste er jo egentlig å få sove dagen før. Ligger og vrir meg, og tenker at nå må jeg sove. Men det er jammen meg ikke lett. Flere som kjenner seg igjen? 

Ellers har jeg fått luftet meg en liten tur rundt kysten her, samt vært på et lite besøk til eks svigerforeldrene mine på litt julesnadder. Så alt i alt har det vært en kjekk og koselig dag. Må nesten snart hoppe til sengs her hvis jeg skal komme meg opp i morgen. God natt.

#hverdagen #tur #arbeid #jobb 

11 kommentarer

Siste innlegg