Gavekortene – same presidier as last year…….

Rett og slett.

Dagene, ukene og månedene går ufattelig fort. Plutselig er det kun noen dager før gavekortene går ut, og da er vi som regel i romjulen.

I år hadde jeg og noen kjekke gavekort også, som jeg  ufattelig nok ikke har brukt.

– Norwegian

– KLM

– XXL

Så her sitter jeg da. Mission Compleated.

XXL gavekortet ble brukt i går. Fotball “stasj” til sønnen. Norwegian har jeg booket Londonstur med sønnen i juni. KLM har vi booket til Den Haag i oktober. Sistnevnte vant jeg og tre kollegaer, og måtte brukes innen året.

Må jo si at jeg sitter her og drømmer litt og gleder meg – tross om det er en liten stund til.

Red ribbon around blank white paper (where you should write your text)

#gavekort #underholdning #Norwegian #klm #flybilletter #xxl #fotball 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg