Unnskyld alle menn……

Helt ærlig. Jeg visste det ikke. Ikke før i dag.

Dere skjønner, svinset litt rundt på nettet og droppet innom Illustrert Vitenskap. Der sto det jo svart på hvitt:

VIRUS RAMMER MENN HARDEST

Må jo tilføye at en undertekst sto det: fordi de er minst nyttige…… Som en liten forklaring var det at mange infeksjoner rammer menn hardere enn kvinner. Det kan være fordi kvinner er langt bedre verter for bakterier og virus enn menn.

 

Jeg som har gått rundt og vært ganske så irritert på dere, både når jeg har vært i forhold og faktisk og på min sønn. Så viser det seg at dere er helt uskyldige.

Husker spesiellt når sønnen min var liten og jeg og faren fortsatt var sammen. Jeg kunne bare nevne i en bisetning at jeg ikke følte meg helt bra, da låg han strekk ut. Skulle ikke mer til.

Det hører jo og til historien at jeg kanskje var blitt sendt hjem fra jobb, skjelven i hele kroppen og hele de greiene der før jeg nevnte det. Enden på visen ble jo, siden han låg strekk ut, at jeg var den som måtte ta ansvar iht. den lille. Hadde jeg bare visst det jeg vet nå, hadde jeg sluppet å irritert meg sånn over det og kun konsentrert meg om å stå oppreist.

Håper dere godtar unnskyldningen min……..


bilde hentet fra Google.
 

 

#familie #syk #sykdom #far #mann#influensa #vitenskap

 

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg