Helgas fjelltur – avlyst!!

Trodde nesten det var “bankers”.  Utstyret var gjennomgått, og alt var klart. Men….

– sønnen vil heller være hjemme!

Er det mulig tenkte jeg. Hvem vil vel være hjemme når en har mulighet til en fjelltur?

Men må nok se slaget tapt, denne gang. Invitasjonen er åpen, og det er jo to dager igjen. Han kan jo ombestemme seg, kanskje?

Når jeg tenker meg om har jeg full forståelse for det. Annen hver helg reiser han vekk fra vennene her, for å være hos far. Han koser seg, men jeg har full forståelse for at det kan være hektisk til tider.

Mens han fyker rundt med venner i helgen på diverse aktiviteter, har jeg innsett at jeg kanskje bare må drømme om hyttekos, snøfylte vidder og Kvikk Lunch…..

Livet er urettferdig til tider:(

#fjell #ski #sirdal #fjelltur #familie #familieogbarn #reise

28 kommentarer

Siste innlegg