Hvor er buksa mi?

… og hvor er skjorta mi….. jeg er sikker på jeg hadde den i går……

Ja slik har vi det hjemme. Mor vet hvor alt er.

Blir reint forbauset mange ganger selv. Om jeg ikke vet hvor absolutt alt er, så tar det noen få sekunder så har jeg funnet det. Til og med de tingene jeg ikke visste vi hadde innenfor husets fire vegger.

Lurer ofte på om det er en spesiell evne bare mødre har fått tildelt? Nærmest et “røntgensyn” etter gjenstander våre søte små har.

Når jeg husker tilbake, så hadde min mor og den egenskapen. Det var akkurat det samme. Bare at da var det jeg som ikke visste hvor noenting var. Et rop på mor, så kom alt tilrette igjen. Det må rett og slett være noe som blir tildelt ved den førstefødte ….. tror dere ikke?

Er ikke sikker på om noen fedre også har fått tildelt denne ekstra evnen, men hjemme hos oss tror jeg ikke far ble spurt engang.

Men må springe her…. nå er det visst noe fotball utstyr som må finnes…….

Ha en flott ettermiddag:)


bilde hentet fra google
 

#forsvinne #mor #mamma #barn #familie #finne #bortgjemt

10 kommentarer

Siste innlegg