De beste samtalene…..

God fredag folkens – nå er det helg….

Jeg satt i bilen hjem fra jobb og lot tankene vandre litt. Det gikk på  samtaler med min sønn og hvor jeg føler jeg får best kontakt med ham. Han er jo 14 tross alt, så ser jo at jeg blir egentlig bare mindre og mindre spennende å både være med, og å snakke med. Dermed griper jeg de mulighetene jeg får.

Men kjører vi bil derimot, da kan vi ha den ene fortrolige samtalen etter den andre. Jeg digger det.

Merkelig er det, eller kanskje ikke?

Har vi litt mer ro når vi sitter i bilen? Ingen forstyrrende elementer, og ei heller må vi rekke noe. 

Må kanskje ut på litt flere kjøreturer med ham… hm.

Bare litt fredagstanker fra meg:)

Bilde er hentet fra Google.

#bilturer #familie #ungdom #fjortis #14

 

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg