Ikke alltid helt perfekt…..

Søndags morgen, stille i gaten og nytraktet kaffe. En herlig følelse….. Det er faktisk min favorittstund.

I dag har jeg faktisk vekkerklokke på her jeg sitter. Sønnen min har begynt med konfirmantundervisning siden han skal stå konfirmant nå i vår. Det innebærer at de må i kirken 8 ganger i løpet av perioden. Han reiser til faren annen hver helg, så det reduserer mulighetene for å få det til. Sist gang, rett før jul klarte jeg nemlig å glemme å vekke ham. Siste han ba meg om før han sovnet var nettopp det….. men tror du jeg husket det om morgenen…. NEI. Følte meg temmelig uperfekt da kan du si… he,he. men ble nå tilgitt for det og.

Ellers begynner treningsåret mitt i dag. Du skjønner at jeg aldri startet på noe rett etter nyttår. Ene og alene for at jeg vet at jeg ikke liker nyttårsforsetter. Merkelig kanskje, men….. Har hatt en liten pause fra trening nå i desember, men kjenner det skal bli herlig å få røre skinkene litt igjen. Så spinning timen i dag blir nok litt tøff. Men jeg er klar.

Kanskje får jeg snike meg til en tur også, været ser ok greit ut. Det hadde vært fint.

Ønsker dere alle en flott søndag….. nå ringer snart klokken her. Regner med at jeg ikke glemmer det ut i dag:)

#morgen #konfirmasjon #søndag #familie #mor #uperfekt

16 kommentarer

Siste innlegg