Meg på hesteryggen – en stor utfordring

Ja faktisk.

Det var lenge siden, men slik er jeg litt. Klarer ikke å si nei. Var veldig interessert i hester i min barndom. Du vet, rideskole, rideleirer … ja det var livet den gang. Leste faktisk og Penny – fra perm til perm.

“Grugledet” meg litt til i dag. Måtte i forkant tenke litt tilbake. Sist gang jeg var på hesteryggen var sommeren for 15 år siden. En liten time i Irlands herlige landskap. Før det må jeg nok like mange år tilbake…..

Men så gøy det var. Det var  en ridetime på bane, og ikke noe avansert  Flotte islandshester…. så igjen. Hest er kos. Til og med i voksen alder.

Nå er det tv kos her i heimen. Grey`s Anatomy is back.

Gu for en herlig tirsdag.

Ha en flott kveld alle sammen.

#stavanger #Rogaland  #hest

28 kommentarer

Siste innlegg