Litt velvære på en tirsdag……

Hva er vel bedre enn litt velvære på en tirsdag?

Har gått rundt nå og ikke har vært helt fornøyd med håret. Følt på en måte at jeg har hatt litt for mange “bad hairdays” i det siste. En dag innimellom er vel helt normalt, men når det vedvarer dag etter dag etter dag. Da må det være noe.

I forrige uke kom jeg på at årsaken kanskje kunne være at jeg ikke hadde vært til frisøren på en stund…….. Så i dag har jeg vært hos Laila, på Lailas Hår & Make up, i Stavanger sentrum. Så nå håper jeg at mitt misnøye er løst… hvert fall for en liten stund.

Blitt behandlet som en prinsesse, samt hatt en skravlestund. Herlig dame:)

Det fine er at tross om jeg glemmer å bestille alt jeg skal på nettet, fører hun bare på når hun ser bestillingen. Rett og slett kjempeservice.

Siden jeg var i Stavanger Sentrum, måtte jeg bare innom Sjokoladepiken. Klarte å holde meg, så det ble bare en kaffe, men legger ved noen kosebilder…. tross om det bare er tirsdag:))

Litt av utvalget hos Sjokoladepiken:)

 

#frisør #velvære #sjokolade #skravle #stavanger #lur #gotteri #laila

33 kommentarer

Siste innlegg