I denne alderen har du best sex.

Må vel innse for min del at slaget er tapt.

I følge en artikkel i “i Form” er alderen en har best sex, 46 år. Så til dere som ikke har kommet så langt enda, kan dere i følge de som er i  50-60 årene,  glede dere.

Har vel tidligere nevnt at jeg er singel, og var vel det i mitt 46 år også. Så jammen meg har jeg gått glipp av noe stort. Kanskje er det litt slingringsmonn også her, så hvis jeg rasker på, kan det kanskje være håp.

Får vel sette meg ned å fundere på hvordan treffe Mr. Right. Blir det Tinder, Sukker eller rett og slett på Kiwi…… , eller bruker jo mest “Æ” appen, så kanskje det må blir Rema 1000.

Har noe å tenke på da altså…… og i mens, dere som enda ikke er rundet 46 har visst noe å glede dere til, mens til dere som er, sier jeg bare NYYYYT!

Glemte jo nesten å nevne det. For dere som venter på å bli 46, og til dere som har passert, var det nevnt  at regelmessig sex gjør deg glad:)

 

#sex #46 #elskere

 
20 kommentarer

Siste innlegg