I dag fikk vi brev!

Faktisk et veldig koselig brev, med en tegning fra Fadder Barnet vårt i Indonesia. En herlig gutt på 6 år.

Vi har vært  Fadder i Plan Norge i en rekke år, helt siden sønnen min var liten.

I begynnelsen var vi Fadder til en gutt på Siri Lanka. Vi sendte litt brev frem og tilbake. Samt at han tegnet de fantastiske tegningene, som i den tiden min ble  hengende på veggen på rommet til sønnen min. Rene kunstverka.

Når denne gutten ble for stor til å være med i programmet fikk vi en ny gutt. Litt sløvt av meg kanskje, men her hadde vi ikke noe kontakt. Har ikke tenkt så mye på det. Kan jo skylde på tidsklemmen, men jeg innrømmer gjerne at jeg var litt sløv.

Nå har vi da fått en ny gutt på 6 år, og i dag fikk vi brev. Det er jo så koselig å lese om ham, og i tillegg at han har tegnet. Bare se det herlige bildet:)

Nå skal jeg få sønnen min med, så skal vi lage et brev, noen bilder og sende tilbake. Det er jo så koselig.

Ønsker dere en flott ettermiddag:) Her skinner sola…. og så er det jo fredag.

 

#mennesker #følelser #barn #takknemlig  #glede  #familie #PlanNorge #fadder #tegning #brev

26 kommentarer

Siste innlegg