Morgenkaffe er undervurdert

Da sitter jeg her da. Huset er helt rolig, morgenkaffen er laget og bare nyter øyeblikket. Det ble litt vel sent i går, men det var så koselig å se og snakke med broderen igjen. Så de sene nattetimene var verdt det.

Han kom inn ganske sent, men måtte jo vise han toalett kunsten vi har her på Sola Flyplass. Fikk du ikke med deg innlegget mitt kan du lese om det er: http://stavangerinmyheart.blogg.no/1485164578_toaletter_p_sola.html .

Han hadde ikke fått med seg dette, så det gjorde det jo ekstra stas å vise. Både herre og dame toalettet ble besøkt og tatt bilder av:)

Hvis tiden strekker til må jeg få til en liten rusletur kjenner jeg, men det er ikke det aller viktigste. I dag blir det besøk litt her og der, samt en liten Stavanger tur. Ikke shopping, men en liten matbit og bare nyte litt av bylivet. Fargegaten blir vel målet kan jeg tenke meg. Litt urbant og koselig.

Jeg ønsker dere en fantastisk lørdag. – det vet jeg min blir.


ps. jeg klarte ikke holde meg – så det har kun blitt en. De var knallgode:)

 

#mennesker #bror #barn #takknemlig  #glede  #topplister  #lørdag #morgen #kaffe

16 kommentarer

Siste innlegg