Vinteren har visst sviktet oss i år….

Da var vi kommet til siste dagen i januar. Bare noen timer igjen, så bikker vi over til en ny måned.

I følge statistikker har dette vært den mest snøfattige vinteren så langt på 60 år, her i vest. Vi hadde vel et lite snev av snø noen få dager, før mildværet satte inn. Kjenner at jeg savner det hvite og lyse som gjør at denne dystre tiden blir litt lysere og lettere. Men vinteren er jo enda ikke helt over, så det er jo håp.

Ellers har måneden vært helt grei, med en del lyspunkter. Besøk, vært på besøk og mye kos med venner og familie. Hverdagen har vært preget av det vanlige, jobb, skole og trening. Jeg har til og med klart å vekke sønnen noen ganger slik at han når gudstjenester på søndagene. Det er jeg jo selvfølgelig litt kry av.

Fjellet har vi ikke fått besøket enda, men håper det blir en helg eller to i løpet av vinteren. Det er jo kjekt å ha noe til gode også.

Da vil jeg takke Januar for øyeblikkene og ønske februar velkommen….. om litt over en time.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

 

#januar #februar #snø #vinter

8 kommentarer
    1. Ja, jeg håper dette ble den snøfattige vinteren..men er forstsatt en mnd som kan være snørik! Så når vi bikker forbi februar, da kan vi vel vente på våren for alvor! Ha en god kveld og natt!

    2. Savner også snøen som lyser opp… antar vi får noe vinter iløpet av februar.. ganske rart… for sånn jeg husker fra jeg var liten så når det var vinter, da var det skikkelig vinter og… med akebrett og spark… og om sommeren så var det skikkelig sommer, solbrent og mye bading… nå er det jo omtrent høst hele året.. 😉

    3. Monica: Ja helt enig. Enten tok vi til takke med det vi fikk da, og bare har glemt litt. Men synes det var morsomt når vi hadde 1 cm. snø her. Barna var ute å akte og hadde det veldig kjekt. Skal ikke så mye til… vel – kanskje det var 2 cm?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg