Skulle du bare ha litt?

Er du som meg som ofte stopper ved butikken for å kanskje kjøpe en melk, et brød eller en eller annen småting til middag, eller til kvelds?

På vei gjennom butikken, blir det kanskje noen ekstra ting som litt grønnsaker, litt frukt og ting som jeg kommer  på at jeg trenger. Vet at dette ikke er helt den mest økonomiske måten å handle på, men med ikke så stor lagringsplass og kun to i husholdningen så blir det ofte  løsningen.

Uansett, halvveis på handleturen, uten korg selvfølgelig, er hender og armer  fulle. Da har jeg som regel kommet til vurderingen, tilbake og hente en korg? eller til kassen å hente korgen? Eller rett og slett holde ut sjongleringen på resten av handleturen. Valgets kvaler rett og slett.

I dag oppdaget jeg dette. Det var i en butikk jeg ikke pleier å handle i. Halvveis inne i butikken sto der et stort skilt: Skulle du bare ha litt? under en pil som pekte nedover. Der sto jammen meg en hel ruve med handlekorger. Rett og slett butikken for meg.

Synes det var genialt jeg.

Fikk ikke benyttet meg av dette da, siden jeg hadde jo røsket med meg handlekurv ved inngangen. Men ideen var jo god for det…..:)


Bildet er hentet fra google
#topplister#handle #matvarer

 

20 kommentarer

Siste innlegg