Beklager min kjære trofaste venn…

Jeg burde ha tatt litt mer vare på deg, og ikke gitt deg siste prioritet i livet mitt.

 Du er tross alt med meg hver eneste dag. Bringer meg der jeg skal, uten å lage noe trøbbel. Bestemmer jeg meg for å ta en tur, stor eller liten, så er du med.

Den siste tiden har jeg ikke behandlet deg med den verdigheten du fortjener. Du har ymtet at du burde fått litt egenpleie, og justeringer en stund nå. Men jeg har presset deg til å holde ut, litt til. Ja jeg vet, det har vært tøft for deg, men som den kjernekaren du er, har du ikke klaget. Bare føyd meg.

I forrige uke klarte ikke samvittigheten min mer. Jeg bestilte velvære time til deg, uten du visste det selvfølgelig. Så i går fikk du den etterlengtede dagen du fortjente. Velvære på innsiden.

Du virket litt mer fornøyd når jeg hentet deg.

Siden du  bør skinne like mye på utsiden, har du i dag blitt frisert, gnikket og “shinet”  opp også der. Slik at du kan føle deg som den kongen du er.

Tusen takk for du har holdt ut med meg. Jeg lover å forbedre meg. Ikke overse tegna du gir meg.

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg…… kjære “lynet” mitt.

#bevisst #bil #vask #reperasjon #pleie

 

12 kommentarer

Siste innlegg