Jeg er stolt av deg mamma!

Jeg innrømmer det gjerne, å lage pannekaker har vært mitt verste mareritt, helt til nå i uken. Takket være http://mediakaos.blogg.no som kom med tips om flere egg oppi røra, gikk det som smurt på torsdag.

Når poden til og med kommer med kommentaren at han er stolt av meg, da vet jeg at jeg har “naila” det. Jeg tror og at han ser for seg mange pannekake middager fremover.

Vi har hatt en liten spøk her hjemme, om de pannekakene mine. Trøstende ord har jeg og fått som: du prøver jo hvert fall, og de er jo gode på smak.

Vi lærer jo så lenge vi lever, så det er jo jeg et skikkelig bevis på. Så nå kan vi jo ha det litt oftere enn en gang i halvåret kanskje. Må bare ikke glemme det med egga, det er jo fort gjort.

Må og tilføye at denne lever jeg lenge på:)

Ønsker dere en fantastisk lørdag.

PS. Tror dette var den første – og verste….. men de forsvant så fort at jeg ikke fikk tatt bilde av de beste:)) Men den ligner jo litt denne og da…..

 

#mat #pannekaker #mestring 

25 kommentarer

Siste innlegg