Lørdagens tanker

Da sitter jeg her da. Kaffe koppen er laget, og jeg nyter øyeblikket.

Det er jo ikke helt sant da, for jeg må ta en kattevask over huset. For dere som kjenner meg liker jeg ikke helt den følelsen. Synes det er mye herligere følelse etterpå.

I et ubevoktet øyeblikk, som jeg for øvrig har mange av føler jeg, ble vi enig om at jentegjengen samles hos meg før vi skal avgårde i 50 årsdag til ei venninne. Argumentet fra hun ene venninna mi var at da slapp hun å vaske før jentenes ankomst. Ikke noe problem her i grunnen, men hun skulle bare visst. he,he.

Uken som har gått har vært litt travlere enn normalen. Ikke det at jeg har gjort noe mer enn å kjøre litt ekstra, men å være hekta opp i tiden for henting og bringing kan jo være utfordrende i seg selv. Poden funderer på å gå over til en annen fotball klubb, dermed har han trent dobbelt. Den lokale klubben trener nærmest rett utenfor døren her, mens den andre er 5-6 km. unna. Så dere skjønner jeg bruker all min overtalelse om dagen til å få ham til å bli værende her, uten å legge så mye press selvfølgelig. Det er jo hans valg.

Ellers har jeg jo hatt bilen på verksted, og gnikket litt på den. Det er en herlig følelse bare det. Den blir liksom den siste som blir prioritert, og da kommer jeg aldri så langt på en måte. Tidsklemma kanskje? Men må vel ærlig innrømme at det er mer sløvhet.

Jeg ønsker dere en flott lørdag, gjør det beste ut av den. Her gjør jeg meg klar til vaskestilling……. men tror kanskje jeg må ta meg en kopp kaffe til først.

#lørdag #vask #fest 

18 kommentarer

Siste innlegg