En skrekkens opplevelse …

I ettermiddag satt jeg i bilen, på en bensinstasjon og ventet på en venninne.

Det var i det feltet som ikke er så opplyst.

Plutselig ser jeg en skikkelse, med hette som runder fronten på bilen, og går langs siden. Han nærmest hilser, og  istedenfor å gå forbi, åpner han bakdøren og setter seg inn.

Alt skjedde så fort. Det føltes nærmest som i en film. Jeg snur meg, og jeg tror faktisk begge to er like forskrekket. Han stammer frem at han skulle bli hentet, og hadde blitt forklart at bilen skulle stå akkurat der jeg sto. Tror ikke at han visste hvem som kjørte bilen som skulle hente ham.

Han hopper ut av bilen igjen, og går mot bensinstasjonen, og jeg kan nesten se og føle hvordan han føler seg. Tenk så flaut.

Mens jeg venter videre, tenker jeg at så fort slike ting kan skje. Jeg var jo heldig at denne personen hadde ærlige hensikter. Tankene mine går og til tiden jeg bodde i USA. Det første de fortalte oss der var hvor viktig det alltid var å låse bilen når en kjørte. Rett og slett på grunn av slike hendelser som jeg opplevde i dag.

Uansett var det en ekkel hendelse, som heldigvis endte godt. Så fort kan det skje………

bildet er hentet fra  Google

 

22 kommentarer

Siste innlegg