Voksne kan ta så feil!

Jeg vil fortelle en liten koselig historie som skjedde for en del år siden. Jeg, sønnen min og noen venner var på en besøksgård her i distriktet. Etter vi hadde tatt noen runder ute på trampoliner, hesteridning og diverse gikk vi inn til dyra som var i fjøset. Forskjellige dyr var i båser, som en kunne gå inn til.

Jeg og sønnen min satt oss ned ved kaninene. Her kunne vi ta de ut av buret, og holde  dem.

Mens vi satt der kom ei venninne av meg og spurte om jeg visste hvor sønnen hennes var. Ja , inne hos grisene svarte jeg, siden jeg hadde sett han der sist. Sidemannen min, som var en liten fyr på om lag 4 år prikker meg i armen. Jeg snur meg mot ham og ser at han ser på meg med store øyne, kanskje en tanke forskrekket.Han peker på kaninen jeg holder og sier: Det er ikke en gris, men kanin.

….. Måtte jo takke ham høytidelig siden jeg lærte noe den dagen og.

Ha en flott dag:)


Bilde hentet fra Google

#gris #kanin #voksne #barn #familie #besøksgård 

14 kommentarer

Siste innlegg