Tenåringsforeldre – vi er ikke så verst allikevel!

Har du en tenåring i hus, går du kanskje som meg inn i en “gruble” boks innimellom.

Når en tror alt er på stell, med gode miner det ene minuttet til at du er det verste som kunne skjedd poden i den neste. Og ja, det kan være de minste ting. Må nok innrømme at jeg ikke alltid får med meg grunnene heller. Noe som selvfølgelig ikke tas så veldig positivt. Det bare underbygger det faktumet av at jeg ikke forstår noen ting.

Jeg kjenner meg godt igjen fra min ungdom, og har innsett at en tenåring, med hormoner ikke skal være lett alltid.

Som jeg har nevnt i tidligere innlegg var jeg på et møte med skoler i bydelen her i uken. I følge undersøkelser gjort på landsbasis viste faktisk det ene punktet at 82 eller 83% av landets ungdom var fornøyd med sine foreldre. Så en liten hyllest til oss.

Jeg håper jo at min skjønne skatt har svart dette da, for en kan jo lure innimellom. Men jeg velger å tro det beste.

Så kjære tenåringsforeldre, tross om det ikke alltid føles slik, så er våre tenåringer egentlig veldig fornøyd med oss. De pakker det bare ekstra godt inn en periode.


 

#ungdom #trass #tenåring #familie 

2 kommentarer
    1. Ja det kan virkelig ikke virke sånn noen ganger..men ja, de er nok glad i oss! Man merker det når det blir eldre..men mens det står på..så skal ikke følelser vises vettu.. Ha en god dag! og kos deg med tenåringen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg