Morgenstund er god i grunn……

En nydelig dag varmes opp her i Stavanger. 

Når månen var på hell måtte jeg bare ta meg en liten spasertur. Noen få møtte jeg på veien som var ute for å luftet hunden, ellers var det helt stilt. Til og med sjøen var helt stille…. Dette kaller jeg balsam for sjelen. Solen glimter heller ikke med sitt fravær, Den tittet så vidt frem i horisonten.

Trodde jeg hadde en time eller to til tenåringen våknet, men nei. Han satt spent og ventet på meg faktisk. Med presang og kort. Jeg kunne ikke hatt det bedre.

På fredag kom han hjem med et fantastisk kunstverk, som jeg ærlig innrømmer at jeg har gått og tittet litt på. I det skjulte selvfølgelig. Har til og med hatt det med på en rundtur i huset, for å se hvor det passer best…. Heldige meg så ble dette mitt i dag.

Nå blir det en bedre frokost her, etterfulgt av fotballkamp senere. Må jo selvfølgelig ha en kake og, for å feire meg litt …..

Ønsker alle mødre der ute en fantastisk dag – fordi dere fortjener det:)

#morgenstund #morsdag #takknemlig #presang #kort 

 

16 kommentarer

Siste innlegg