Jeg har unt meg litt luksus i hverdagen….

For noen helger siden var jeg og ei venninne innen åpen dag hos Asia Massasje & Healing

Vi var forberedt på å ha skikkelig jentedag og velvære. Vi hadde nok misforstått litt siden det var visning av lokaler og informasjon om behandlinger. Litt indiske småretter og drikke pluss noen utstillere. Veldig koselig.

Rett før vi skulle gå ble vi tilbudt en chracka Reading, noe vi selvfølgelig ikke kunne takke nei til. En spennende erfaring, ….. Ble nok litt satt ut begge to siden vi på en måte ble lest som en åpen bok. Kunne ikke helt si det da, men vi var ganske så forskrekket.

Jeg bestemte meg for å benytte meg av tilbudet og valgte ut healing massasje. Har nå vært tre ganger, og den ene “ondten” etter den andre er faktisk forsvunnet. Mer energi, mer tiltak…..  Fantastisk opplevelse.

Dette er en salong som jeg vil anbefale på det varmeste med fantastisk personell. Bor du i Stavanger kan du sjekke ut fb siden deres her: http://www.facebook.com/asiamassasje/?ref=ts&fref=ts&qsefr=1

 

#velvære #helse #masasje 

10 kommentarer

Siste innlegg