Popcorn i lange baner…..

Hvis du ikke har tippet det, så har jeg vært på kino i dag. For meg hører kino og popcorn sammen. Så i den grad at jeg faktisk har utelatt å gå på kino en gang når de ikke solgte popcorn. Sprøtt… ja kanskje, men kino blir ikke helt det samme uten popcorn. For min del da.

Vi var på Fifty Shades Darker, og som sant skal sies så burde jo Christian ha poppet opp i hodet mitt når jeg ble invitert. Men neida – hos meg popper popcorn opp. Så jeg kan virke litt besatt, kanskje.

Skulle jo helst hatt en av de store boksene, men til og med jeg ser at det kan virke litt for grådig. Så jeg holder meg til den midterste. Som i dag faktisk var den minste. Den holder nesten gjennom hele filmen.

I løpet av filmen kan jeg synes at jeg bør slakke litt ned på denne spisingen, og kan til nøds sette den litt vekk. Etter et minutt, som for meg føles som en time, er den på plass igjen, og inntaket kan gjenopptas.

Det er alltid en utfordring å gå med nye personer på kino, for en vet jo aldri hva de spiser i løpet av filmen. Som regel går det greit. Det er jo ganske mørkt i kinosalen. Men derimot, hadde de ankommet kinosalen med to gulrøtter og en flaske vann, hadde jeg vært litt mer bekymret for inntaket mitt. Det har jeg heldigvis aldri opplevd til nå.

Så. Dere lurer jo sikkert hva jeg synes om filmen. Joda, ble faktisk positivt overrasket. Utenom det var det koselig med en liten venninnekveld på en mandag, så hadde de jo himla gode popcorn da…….. Saltsmaken sitter i enda kan du si…

Ønsker dere en fortsatt fin kveld……

#kino #popcorn 

 

15 kommentarer

Siste innlegg