Sniktitt før åpning….

Heisan.

I dag har jeg vært i Bergen på et møte. Når jeg landet på Flesland i morges, tenkte jeg at fra møte er ferdig til flyet går var det litt for mange timer. Det er jo ikke alltid kjekt å “henge” på en flyplass. Jeg tok en kjapp tlf. og vipps, der hadde jeg ordnet meg en avtale.

Når møtet var ferdig, troppet jeg spent opp på Clarion Bergen Airport. Choice kjeden holder på å bygge et nytt Comfort hotell på flyplassen, som faktisk har åpning på tirsdag. Hva er vel kjekkere med en visning, før åpningen.

Et veldig flott hotell i sin kategori. Varme og lune naturfarger, med litt friske detaljer. Gratulerer Choice med enda et fantastisk nytt hotell i familien.

 Håper jo selvfølgelig de blir ferdig – hva tror dere?

Under alle bildene legger jeg ut litt informasjon om hotellet.

Utenfor – ikke helt ferdig.

 

Frokost og restaurant området 
 

Resepsjon/bar området:

Disse var for fristende til å ikke prøvesitte:

Til slutt – romma: (de er ikke helt ferdig enda, men noe er på plass.)

Hva synes du om hotellet?

Comfort Hotel Bergen Airport – 2 minutters gange til gaten. Hotellet åpner 28. februar 2017 og kan tilby fargerike rom med herlige senger. Wifi, når og hvor du vil, treningsrom, bar/resepsjon. Hotellet har også 12 møterom.

#bergen #Choice #Comfort #hotell #Flesland #reise #reiseliv #overnatting

 

22 kommentarer

Siste innlegg