Er det mulig?

Jeg har i hele dag gått rundt i den tro at det er tirsdag.

Ja, det kan jo høres ut som det er positivt siden vi egentlig er litt nærmere helg enn så. Men, jeg merker at jeg føler meg litt lurt for en hel dag i denne uken…..  Når en oppdager at det er en annen dag enn det i virkeligheten er, blir hele uken i grunn noe tøysete.

Måtte nærmest gå igjennom kalenderen bare for å se om det var noe jeg hadde glemt ut. Men det ser ut som alt er på stell. Har heller ikke hørt om noen uteglemte avtaler jeg burde ha gjort, eller plasser jeg burde ha vært. Så da tar jeg det som god fisk.

Jeg får nærmest bare prøve å vri hjernen min tilbake i normalt modus, slik at jeg kommer til rett dag mentalt også. Ikke så kjekt å “leve” på etterskudd på en måte. Ønsker dere alle en fantastisk onsdagskveld:))))

bildet er hentet fra Google

 #forvirret 

10 kommentarer

Siste innlegg