Det er jo helg……og litt samba….

Heia fininger. Håper dere har det bra.

Lørdag morgen, og første koppen med kaffe er på vei ned. I tillegg har jeg tatt meg en tur ut i boden å hentet skia til sønnen, da han drar på fjellet i dag. Skulle gjerne ha vært med, men med jobb på mandag så gikk det ikke denne gangen.

Jeg derimot skal på ishockey kamp med en liten gjeng. Så i dag blir det kamp, vip, litt mat og litt bobler. Glemte jo nesten å si godt selskap.  Det skal bli gøy. Har kun vært på en kamp før, og det var ganske kjekt. Håper jo selvfølgelig Oilers vinner da. Skal heie de frem så godt jeg kan.

Frodith har igjen imponert meg på morgenkvisten med sine samba rytmer. Kjekt med karneval.Heldige oss som fikk være med. Innlegget finner du her: http://frodith.blogg.no/1488005018_oleeoleee__sambaen_er_ls_karnevalstog_p_vei.html 

Ønsker dere alle en flott lørdag. Slapp av og nyt den.


Bildet er tatt fredag morgen her i Stavanger, Tre Sverd Hafrsfjord. Nydelig morgen. I dag derimot er det kaldt, overskyet, litt vind og lett snøfall.

#morgen #Stavanger #tresverd #familie #frodith #samba
 

 

26 kommentarer

Siste innlegg