Kjenner jeg er litt misunnelig…..

Ja her sitter jeg da, og vinterferien har startet. Bilder florerer både på facebook, og popper opp i meldings boksen min. Fjell, vidder og gode forhold.

Poden er på fjellet med bestemor, så da kjenner jeg gjerne litt ekstra på det. Får lov til å være litt misunnelig da kjenner jeg.

Ikke misforstå, jeg ønsker jo at alle som er til fjells har det fantastisk, men skulle jo gjerne vært med selv.

Det er faktisk litt spesielt i år siden jeg ikke har vært til fjells enda. Det har bare ikke helt passet. Får jo håpe det blir ei helg om ikke så lenge. Det hadde vært kjekt.

Utenom det så får jeg vel bare fortsette å se på bilder, og å tenke at jeg må snart opp. Både ski og utstyr er klart, så i grunnen forstår jeg ikke helt hva jeg venter på.

Til alle dere som er på fjellet ønsker jeg at dere får noen fine dager.

Legger med litt fjellbilder jeg, slik at alle dere som ikke har snø rundt beina også kan få litt vinterfølelse.

#sirdal #fjell #vinterferie #familie #ski #pluss 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg