Januar og Februar – gikk litt fort…….

Dette trodde aldri jeg skulle si. For meg er januar og februar de lengste månedene i året. Men i år har de bare fløyet forbi.

Må nesten ha et lite tilbakeblikk på hvor de har tatt veien, og hva jeg har gjort.

Har hatt mange fine øyeblikk både med familie, venner og ikke minst kollegaer.

 

– Jeg har hatt helgebesøk av min bror

– Ei flott venninne av meg har rundet 50. Galla fest for å hedre henne.

– Scandic inviterte jobben til personal møte, mat og god drikke

– Vært i Bergen,  fikk en liten sniktitt før åpningen på Comfort Bergen Airport Hotel

– Fått vært med Smarthotels på Ishockey kamp

– Vært på en del turer her i distriktet. Hålandsvannet, Hafrsfjord mot Møllebukta, Solastranden, Sjøbadet i Tananger, Vistestranden, Stokkavannet, Mosvannet for å nevne noen.

– Alle invitasjonene til sønnen min sin konfirmasjon laget og  levert ut

– Fått en del treningsøkter – og holder enda tritt med 100 dagers utfordringen som startet 1.februar.

– Sist men ikke minst hatt mange koselige stunder med sønnen min

Følte når jeg oppsummerte, hadde jeg fått gjort litt også. Tross om jeg mangler fjelltur. Innimellom her har jo de vanlige syslene også funnet sted, som jobb, hus og hjem.

Kan følelsen komme kun for at vi har litt få dager i februar? Jeg begynner nesten å lure på det.

Uansett, jeg er klar til mars – så med dette ønsker jeg mars og litt mer vår i luften velkommen………

Håper dere også har hatt noen fine to første måneder i 2017.

Ha en fortsatt fin kveld.

#januar #februar #vinter #vår #familie

 

26 kommentarer

Siste innlegg