Jeg ble månedens blogg …..

Jeg må si det igjen, jeg blir så rørt når jeg blir nominert. Det varmer veldig at noen liker det jeg skriver og faktisk leser bloggen min.

Tusen takk Lillerita.

Sjekk ut innlegget her:

http://lillerita.blogg.no/1488373024_mnedens_blogg__februar__2017.html

Jeg får litt pes for design, og den kritikken tar jeg til meg, og er i grunnen enig. Men jeg er rett og slett ikke så flink til slike ting. Alltid kjekt å få tilbakemeldinger på hva som kan bli bedre, så det må forbedres. Kanskje kommer en litt bedre designløsning snart:)

Som dere sikkert forstår kommer jeg til å ha en strålende kveld. Smilet går rundt.

Til nå har vi inntatt hjemmelaget Lasagne med en god salat og hvitløksbrød. Veldig godt om jeg skal si det selv.

Ellers venter vi et lite besøk i kveld av en valp vi skal passe neste helg. Vi gleder oss som bare det.  Håper han liker oss:)

Med dette ønsker jeg dere en fantastisk kveld.

#nominert

28 kommentarer

Siste innlegg