Et alternativt resultat

God kveld fininger. Håper dere har en fin kveld.

Vi har akkurat kommet inn dørene her, etter fotballkamp. Jeg som heiamamma og poden har selvfølgelig spilt. Det gikk ikke helt deres vei kan du si, så vi mødre som er litt runde i kantene fant ut at siden andre omgang var så bra, telte vi kun motstanderens mål her. Da kom vi frem til alternative resultatet som igjen førte til at de våre helter vant med et knepet mål. Siden dette kun var en cup kamp, måtte jo dette være lov, av oss mødre da selvfølgelig.

Ellers hadde jeg vært så lur å kledd meg fornuftig for en gang skyld. Ull, fleece, gode fjellsko, fjellbukse og dunjakke. Var så pakket at armene nesten sto rett ut. Men ble faktisk ikke kald, så jeg slipper å sitte på opptining i kveld. Er veldig fornøyd med det.

Jeg var så heldig at jeg fikk lov å kjøre i dag, så med bilen full av gutter har jeg  hatt en fin tur. Det er så koselig å sitte høre på dialogene de har, og på den måten bli kjent med de på en annen måte enn når de springer i dørene her. Har jo dialog med de da også, men jeg sitter jo  ikke nede på rommet til sønnen min og er med de på den måten.

På sidelinjen er det også veldig kjekt å ha dialogen med de andre foreldrene. Blir veldig godt kjent når en står slik og heier. Disse stundene er gull verdt. I tillegg er det så herlig å vite at skulle det være noe en gang, så er det personer en kjenner.

Kvelden har bare sust avgårde. Det blir nok beina på bordet her nå, og litt tv titting før jeg suller meg ned i seng.

Håper dere har hatt en like fin og koselig kveld som meg.

#fotballkamp #mamma #familie#familieogbarn #foreldre #kamillenorge #fotball

 

8 kommentarer
    1. Med 5 som har spilt fotball, kjenner Eg godt til alt det.. hehe. .. har 9 seter … så har blitt en del kjøring både til fotball og ellers … :)) artig å høre på dialogen dem i mellom ja. Selv om det til tider kan være litt skremmende språkbruk… hehe
      Ha en fin natt 🙂

    2. Hei!
      Kjenner igjen det du skriver i innlegget ditt her 🙂
      Har hatt to fotballgutter – den ene spilte i 8 år og den andre ikke så lenge……….men kamper, bilturer, opp og nedturer – glede og frustrasjon…………..you name it!!!
      Men veldig koselig og givende å få være en del av <3

    3. Så koselig! ja jeg elsket de tidene da poden gikk på fotball..og jeg levde meg så inn i spillet..Det er en flott ting både for foreldre og gutter..og en fin måte å bli kjent ja..Så bra du hadde en koselig kveld! Håper du får en flott ny dag også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg