Vi overlevde natta…..

Da har det bikket en natt, og jeg er ikke vettskremt. Å ha valp i hus har gått over all forventning. Jeg var en liten smule bekymret for nattesøvnen, særlig siden de hadde kuttet ut buret i uken som var. Men vet dere hva. Labbetuss sov faktisk hele natten, når jeg sto opp kl. syv, våknet han til liv.

Han lå i korg rett nedenfor sengen, og før vi sovnet var han noen ganger oppe på sengekanten bare for å sjekke at jeg var der. Kanskje han ville oppi, men forsto fort at det var det ikke muligheter til. Jeg var litt redd for at dynen gjerne ikke hadde vært helt hel når jeg våknet. Dårlig erfaring her fra barndommen som mine foreldre ikke var helt begeistret for..

Ellers har vi vært på en passe tur og han har fått brukt hjernen litt. Nå ligger han på ladning, slik at han skal være klar for våre neste sprell.

Legger ved noen koselige bilder fra morgenturen vår. Friskt og godt. Her og der titter litt vårfølelse opp, men de meste fargene minner meg mer om høst.

Ønsker dere en fin, fin søndag.

 

synes denne benken er så koselig. Her kan en sitte og speide utover sjøen………..

Labbetuss – er han ikke herlig vel?

Herlig når det begynner å spire …… ikke lenge til vår nå…..

Labbetuss igjen – med rampeblikk:))

#hverdag #helgestemning #søndag #tur #familie #familieogbarn#kamillenorge #

30 kommentarer

Siste innlegg