Frodiths utfordring – Dag 8 – VÅR-LYD

Da nærmer Frodiths utfordringer i bilder seg slutten Du kan lese om utfordringene HER. I dag som er dag 8 er temaet VÅR-LYD.

Våren for meg er den herligste tiden på året. Vi er i begynnelsen av en fantastisk tid, og tanken på at vi har hele sommerhalvåret foran oss gjør at det kribler litt ekstra i magen.

De lydene som jeg forbinder med våren er fuglekvitter, lyd av gressklipper, barnelek, liv i gater og mennesker som på en måte er i godt humør. Det virker som alle våkner opp av vinterdvalen. En må heller ikke glemme blomstringen, kan vi høre at de  blomstrer og bjørka spretter ut i blomst? Jeg velger å tro at vi kan høre det og jeg……   

Jeg må nevne at det var ei her i Stavanger distriktet som hadde hørt vibå i dag……. så da er vi på vei inn i våren folkens.

Her er mine bidrag til Vår-Lyd, og sitatet: Vi våkner fra dvalen…..

Blomstring:

Folkeliv:

Gressklipper – brukte dette bildet i et innlegg tidligere i uken, men det er vel mer normalt med elektrisk eller bensin i dag.

Fuglekvitter – men siden jeg ikke har bilder av småfugler velger jeg duer, som tross om de er her om vinteren og minner meg litt om våren:


 

Under her finner dere mine bidrag i utfordringen. Klikk på linkene så kommer dere til innleggene.

DAG 1 DANS

DAG 2 LIV

DAG 3 SKYGGE

DAG 4 SPEILING

DAG 5 GRØNT

DAG 6 SKYER

DAG 7 LEK

Jeg vil også takke Frodith for en spennende uke. Gleder meg til dine neste sprell. Jeg er med:)

#utfordring #frodithfotosh06 #frodith #interiør 

26 kommentarer

Siste innlegg