Ikea – kan det være kos?

Hei dere

Håper at mandagen deres har vært fin til nå.

Her har det som vanlig gått i jobb, og faktisk en times rusletur på Ikea, før jeg kom meg hjemover. Jeg vet at mange har litt fobi for Ikea, men vet dere hva? jeg storkoser meg der jeg. Synes det er så mange geniale ideer å kikke på, og plukker opp ett eller annet innimellom. Går vel litt i min egen lille verden, funderer og kikker.

Det kan være ideer til ommøblering av ting jeg allerede har, eller små ideelle produkter som jeg kan plukke med meg. Pleier ikke være de store tinga, dog heller ikke dyre, dermed tar det ikke lange tiden med inspirasjonsrundene mine.

Jeg kjøpte med meg litt blomster, samt en ting som jeg gleder meg til å sette sammen i kveld. Håper den fungerer som jeg håper. Hvis, skal jeg viser dere i morgen.

 
33 kommentarer

Siste innlegg