Lørdag, helg og kaffi

Hei og god morgen.

Herlig lørdagsmorgen. Enda helt stille i huset her, egentlig i hele nabolaget. Dette er den beste tiden, og hvis du lurer så er kaffen på plass…. Sitter egentlig å tenker på gjøremål. Vet at jeg må ta en liten kattevask i huset, men som vanlig frister jo ikke det.

Fant noen fine ord til ettertanke for dagen som jeg ønsker å dele med dere. Med disse ønsker jeg dere en fantastisk lørdag.

 

Min sannhet

Jeg ba om endring, så jeg ombestemte meg.
Jeg ba om veiledning og lærte å stole på meg selv.
Jeg ba om lykke og innså at jeg ikke er egoet mitt.
Jeg ba om fred og lærte å akseptere andre betingelsesløst.
Jeg ba om overflod og innså at tvilen min holdt den ute.
Jeg ba om rikdom og innså at det er helsen min.
Jeg ba om et mirakel og innså at jeg er et mirakelet.
Jeg ba om en sjelevenn og innså at jeg er den ene.
Jeg ba om kjærlighet og innså at den alltid banker på, men at jeg må tillate den å komme inn ..

Jackson Kiddard

 #kaffe #morgenstund 

24 kommentarer

Siste innlegg