Søndagen har vært en drømmedag……

God kveld dere.

Har endelig satt meg ned, og det med et godt smil rundt munnen. For en dag, og for et vær vi har hatt her i Stavanger.

Morgningen startet i grunnen med at jeg bevilget meg selv en ekstra halvtime i følge klokken, eller en halvtime mindre hvis en går etter gammel tid. Litt forvirrende det der med å stille klokken synes jo jeg. Men det har klart sine fordeler. Lysere kvelder. Det er jo herlig.

Det så litt grått og trist ut, siden det låg skodde langs kysten her jeg bor. Trodde vi fikk litt lik dag som i går, men neida. Det lysnet opp i ti-elleve tiden, og ble rene drømmeværet.

I stede for å sitte her å vente på at poden skulle våkne gikk jeg meg en herlig tur i det fine været. Det var så varmt at jakken måtte av enkelte steder.

Ellers har dagen bestått i bursdagsbesøk. God mat, og herlige kaker, pluss masse kaffe. Veldig koselig.

Legger ved noen bilder fra turen.

Har dere hatt like fint vær som oss?

og så klarte jeg ikke holde meg. Litt av kakebordet:)

#søndag #søndagstur #interiør #bursdag

 
29 kommentarer

Siste innlegg