Jeg slapp ikke unna……

Da er vi så og si klar her i heimen. Poden skal på konfirmasjon samling, med overnatting i kirken. Sovepose, feltseng og klær i alle varianter er pakket ned. Han lurte et lite øyeblikk om han skulle flytte, men måtte jo avkrefte det.

Jeg følte meg litt heldig, og litt utilfreds siden jeg ikke fikk informasjon om aktivitetene til sønnen min. Det kan du lese om HER.

Heldig fordi at jeg ikke hadde klart å si fra om at jeg kunne være med på dugnad denne helgen. En gyldig grunn, og sønnen min synes jo dette var helt greit. Lurer på om han i grunnen synes jeg har vært med på nok.

Den gang ei. For ca. en time siden tikket det inn en melding. Har du anledning til å være med på å forberede frokosten i morgen?…… Hm, og jeg som aldri klarer å si nei. Så da kan dere bare gjette hva jeg skal i morgen tidlig….

Må nevne at jeg synes det er veldig kjekt å være med, så det går ikke på bekostning av noen ting. I tillegg får jeg jo litt innblikk og kjennskap til de nye personene som har startet i kirken. Så jeg gjør det med glede.

Men kanskje jeg må redusere boble inntaket i dag da….. bare bitte litt…..

Men klokken åtte i morgen er jeg klar…….

Ønsker dere en fantastisk lørdag videre…..

 

#familie #familieogbarn #barn #ungdom 

 

17 kommentarer

Siste innlegg