Resultat – testing av hudpleieprodukter

I forrige uke hadde jeg et innlegg hvor jeg skulle teste hudpleieprodukter. Du kan lese innlegget HER.

Det har gått i underkant av to uker, og jeg merker resultater. Derfor vil jeg oppdatere dere.

Masken har jeg brukt 4 ganger, med to-tre dager innimellom. Jeg føler at den gir huden en glød, og at  huden ikke er så tørr. Dette har sikkert også noe med at jeg har brukt både dag- og nattkrem fra samme merket.

Tannkremen er jeg meget imponert av. Jeg føler allerede at tennene har blitt litt hvitere. Jeg fortsetter å bruke den, og kommer tilbake med bilder etter ca. en mnd bruk.  En annen ting er at tennene føles mye glattere.

Jeg er veldig fornøyd med resultatene så langt. Jeg kommer til å fortsette oppdateringen etter hvert som ukene går.

 Har du  lyst å prøve ut en eller flere produkter, ta kontakt med meg på mail: [email protected]

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin søndag.

#hudpleie #testing #nuskin #ansiktspleie #ansiktsmaske #tannkrem #helse #velvære #forhandler

 

20 kommentarer

Siste innlegg