Give Away – Nu Skin

Som dere vet har jeg testet ut noen hudpleie produkter fra Nu Skin den siste tiden. Dere kan lese om det HER og HER. Jeg er strålende fornøyd med produktene jeg har testet, og har derfor besluttet at jeg skal bli forhandler av Nu Skin.

Produktene jeg har testet er tannkrem som gjør tennene hvitere, dag og nattkrem, renseskum og maske.

Jeg har lyst til å gjøre litt stas på dere, og har derfor laget en  liten  trekning hvor to av dere vinner den populære tannkremen AP-24 Whitening Fluoride Toothpaste.

Tannkremen har fått gode omtaler, og jeg kan personlig anbefale den.

Hva må du gjøre for å delta i trekningen?

Rett og slett skrive under her at du har lyst å være med. Hadde vært fint om du også skriver mailadressen din da det blir lettere å få tak i deg hvis du vinner.

Hvis du har lyst har du lov til å gå inn HER og like facebooksiden som jeg har laget i forbindelse med Nuskin –  (den heter my skin) og du kan og gå inn HER og like facebooksiden min som jeg har i forbindelse med bloggen (den heter Stavanger in my heart).

Jeg kommer til å trekke to vinnere på torsdag kveld som blir annonsert i eget innlegg. Så følg med:)

Ønsker du å vite mer om Nuskin sine produkter ta gjerne kontakt med meg på mail: [email protected]

AP-24 Whitening Fluoride Toothpaste

Lysner og bleker tennene samtidig som den bekjemper plakkdannelse. AP-24 Whitening Fluoride Toothpaste inneholder en spesiel formula uten skadelige blekemidler. Bidrar også til å fjerne misfarging og forebygge hull.

 

#hudpleie #testing #nuskin #ansiktspleie #ansiktsmaske #tannkrem #helse #velvære #forhandler

36 kommentarer

Siste innlegg