Vinnerene av Nu Skins Tannkrem

Hei fininger.

Håper dere har hatt en fin dag. Det har jeg.

Må jo innrømme at jeg var litt spent på hvem som var de heldige vinnerne av tannkremene, tross om jeg i grunnen har lyst til å gi en til alle dere som har svar. Har du ikke fått med deg konkurransen jeg hadde tidligere i uken kan dere lese om den HER.


 

Jeg tenkte at jeg ønsket ikke å gjøre dette alene, derfor fikk jeg hjelp av kjekke og snille Therese som var på besøk hos meg i kveld. Alle navnene som meldte seg på ble skrevet ned på like lapper og lagt oppi skålen. Therese fikk æren av å trekke.

De heldige vinnerne er: http://hegekristin.blogg.no og http://ginaelenaa.blogg.no
 
GRATULERER SÅ MASSE.
Håper dere gir tilbakemelding på hvordan dere liker tannkremen og om den har noe effekt.

Jeg sender dere en e-post for å få adressen. Gina Elena jeg har ikke e-post adressen din.

Dere får hver deres AP-24 Whitening Fluoride Toothpaste av NUSKIN.


 

Lysner og bleker tennene samtidig som den bekjemper plakkdannelse. AP-24 Whitening Fluoride Toothpaste inneholder en spesiel formula uten skadelige blekemidler. Bidrar også til å fjerne misfarging og forebygge hull.

 

#hudpleie #testing #nuskin  #ansiktspleie #ansiktsmaske #tannkrem #helse #velvære #forhandler

12 kommentarer

Siste innlegg