Fjellet venter……

God morgen fininger.

Da er dagen kommet og vi skal til fjells. Det blir så kos. Alt er pakket og klart, så nå venter jeg kun på poden som må våkne. Han får sove til ni, litt frokost så kjører vi avgårde.

Jeg tenkte på det her jeg satt, at vi får to dager med rett og slett fri fra teknologien som vi er blitt litt vel avhengig av. På hytten er det ingen tv, og ikke nett. Dermed blir det en skikkelig pause fra hverdagen.

Slik har det vært på denne hytten i alle år. Ungene er så vandt til det, at de reagerer ikke på det. Istedenfor finner de på alle mulige ting som å spille spill, strikke, sy, leser, og de er mye ute. Det er på en måte at en stiller tiden litt tilbake.

Må jo nevne at uten denne teknologien og at de ikke sitter med hver sin dings, kommer også kreativiteten frem. Dermed må vi forvente noen skøyerstreker også. Men synes det er bare herlig.

Det er mine eks. svigerforeldre sine hytte, så jeg reiser opp med bestemoren til sønnen min, sønnen min og noen søskenbarn. Føler meg veldig heldig som har et så godt forhold til de. Det gjør hverdagen så mye enklere.

Jeg logger av noen dager, men kommer sterkt tilbake. Kose dere masse.

#påskeferie #påske #fjell #familie #familieogbarn

 
19 kommentarer

Siste innlegg