Det er så flaut……..

De siste dagene lurer jeg på om jeg er helt med mine fulle fem. Tror det har skjedd fem ganger at jeg ikke kjenner folk igjen som enten har hilst på meg med et nikk og et hei, eller  til og med sagt “Hei Sølvi”.  Det har heldigvis bare vært i forbifarten, så har jo ikke stoppet opp og jabbet.

Hilser jo fint tilbake, men føler meg ikke særlig høy i hatten. Hvem var det? Var det noe kjent? Deretter starter grublingen. Greit med en person i ny og ne, men hele fem stykker på så kort tid.

Det verste er jo at tross grublingen min så kommer jeg ingen vei. Har enda ikke en ide om hvem disse kan være. Hvis dere skulle lese dette så beklager jeg på det sterkeste. Jeg prøver så godt jeg kan, og jeg er sikker på at jeg bare har truffet dere i en setting som jeg normalt ikke treffer dere.

Håper jo for all del at jeg ikke begynner å bli så glemsk. Krysser fingrer og det jeg har for at dette er noe som går over like raskt som det startet………

#helse #glemsk#familie #mamma #mor

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg