Litt flaut – men ingen vet tror jeg…….

Her om dagen kjøpte jeg meg ny lampe. Hadde et innlegg om det tidligere i dag, du kan lese om det HER.

Når jeg får noe nytt klør det i fingrene, så det kommer opp så og si med en gang. Ikke noe unntak med denne. Det manglet jo selvfølgelig lyspærer, noe som jeg ikke hadde tenkt på. Har en slik roteskuff hvor alle mulige ting ligger, og fant tre lyspærer som passet.

Lampen krevde tre lyspærer, og jeg skrudde de inn. En virket, mens de andre to gjorde ikke. Ivrig som jeg var kjørte jeg ens ærend til butikken for disse lyspærene, tok de som ikke virket med for å kaste de. Hjem igjen. De virket fortsatt ikke. Tenkte tanken at det var noe galt med selve lampen, helt til jeg fant ut at det er ganske lurt å skru på knappene til lyset………… Hm, tror sønnen i huset fikk med seg hendelsen, men han har ikke nevnt det…..

#lyspære #interiør #hjemme #lampe

16 kommentarer

Siste innlegg