Nesten en fin morgen……

God morgen fininger.

Håper dere har det bra.

Da var det 1.påskedag, og jeg som var i skikkelig vårmodus våknet til skikkelig tett sludd i dag. Trodde jo ikke helt mine egne øyne, men slik var det nå. Kan jo ikke gjøre så mye med været, bare å godta. Men kjente at det ikke var helt rett for meg dette.

Sitter her med en god kopp kaffe, og føler meg bare veldig heldig. I går kveld var jeg innom ei venninne for jabbing og vi delte ei flaske med bobler. Slike kvelder er som balsam for sjelen.

I dag håper jeg at været letter litt, slik at det blir en fin tur. Inntil da kommer jeg nok til å trekke beina oppunder meg i sofaen og bare kose meg med ei god bok. Håper dere får en flott dag, og at dere har litt bedre vær enn vi har i dag.

Snakkes:)

#påskemorgen #famlie #interiør #mamma #

 

 

 

33 kommentarer

Siste innlegg