Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 15

Hei fininger.

Ja da er det ny uke, og klar for min oppdatering. Tenk nå er snart påsken over, og må si at jeg er veldig fornøyd. Har tilbragt dager med familie og venner, så det har vært mye kos. Turer har jeg også fått både på ski og til fots, og været har variert fra vinter til det helt vårlige.

 

Her kommer mitt overblikk:

 

Høydepunkt:

Heldige meg fikk meg en fjelltur. Hyttekos, skiturer og vekslende vær. Helt fantastisk. Jeg hadde noen innlegg HER, HER og HER om hytteturen.

Øyeblikk:

Vi har fått kjenne på vårfølelsen her i Stavanger både på fredag og litt av søndagen. Helt fantastisk.

Nedtur:

Ikke direkte nedtur, men å våkne til sludd søndag når jeg trodde at våren var her. Dagen utartet seg bedre med strålende sol og grei nok temperatur. Du kan lese innleggene HER og HER.

Flause:

På onsdag kjøpte jeg ny lampe til stuen. Når jeg hadde skrudd den sammen, virket kun en av tre lyspærer, trodde jeg. Tok med meg de som ikke virket til butikken, og kjøpte  nye, ens ærend. Når jeg kom hjem fant jeg ut at jeg bare hadde glemt å trykke på knappene. Du kan lese hele historien HER.

Hendelse som har gjort inntrykk på meg:

Venninnekvelder både lørdag og søndag. Dette er balsam for sjelen, og påfyll av ny energi.  Disse stundene er gull verdt.

Trening:

Har vært aktiv hele uken. 2 dager med lange skiturer og to spinningtimer. De andre dagene  har det vært en liten tur hver dag.

Innkjøp:

Jeg har kjøpt en ny lampe til stuen min. Er veldig fornøyd, og den gir bra lys. Dere kan lese om den HER.

Nyhetsbilde som har satt igjen noen tanker hos meg:

USA og Nord-Korea. Trumps måte å “vise muskler” overfor Nord-Korea. Hvor langt er de villige til å gå?

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg