Fredag er alltid velkommen….

Hei fininger.

Tenk fredag igjen, og helg. Hvor herlig er ikke det? Her blir det den vante taco fredagen. Poden fyker nok ut etterpå, og jeg får en rolig kveld regner jeg med. Hadde jo vært koselig å hatt en koselig kveld med ham, litt tv og litt digg, men har jo stor forståelse for at andre er litt mer spennende enn meg.

Siden vi står foran helgen, håper jeg at du har flotte planer og gjør helgen uforglemmelig.

Jeg legger ved noen fine og sanne ord til ettertanke. Passer utmerket når helgen står for døren.

 

Vær refleksjon av hva du ønsker å se i andre.

– Hvis du ønsker kjærlighet – Gi kjærlighet

– Hvis du ønsker ærlighet – Vær ærlig

– Hvis du ønsker respekt – Gi respekt

Du får i retur det du gir av deg selv!

 

Ønsker dere en flott fredagskveld – og helg…….

#familie #mor #mamma #familieogbarn #kjærlighet #refleksjon #helse #interiør 

26 kommentarer

Siste innlegg