Vår? Vinter? Høst? Forvirret…..

Hei fininger.

Som overskriften sier er det disse årstidene vi har i løpet av en time i dag. Nå er det jo mørkt ute, men sol, regn og hagl har det vekslet mellom i dag. Det har vært en konstant vind fra nord, så den skikkelige varmen har det jo ikke vært, tross solgløtta.

Satt her i kveld og tenkte på at jeg er jammen meg glad jeg holder meg hjemme i kveld. Vet jo ikke helt hva en skal ha på seg i et slikt vær.

Uken som har gått har vært litt vekslende. Tirsdag og onsdagen klarte jeg til og med å bytte ut bootsa med pumps, uten strømper. Jeg fløy avgårde til jobb, vel vitende om at gradestokken kom til å smyge seg sakte men sikkert oppover i løpet av dagen. Noe som den og gjorde. Fikk bemerkninger fra mine kollegaer at jeg var litt vågal, men var ikke helt enig. Nå var det vår!

Hadde jo denne følelsen helt til dag tre i arbeidsuken, som var i går. Måtte krype til korset, og hoppe oppi bootsa igjen, med strømper. Følte egentlig at det var et skikkelig nederlag. Men må man, så må man.

Det er liksom et steg frem og to tilbake i henhold til denne våren. Så jeg tenker, kommer den snart nå?

Litt fredagstanker fra meg, som sitter godt plantet i sofaen med pledd og det hele mens haglet pisker mot ruten.

Ps. har plassert pumpsa tilbake i skapet, og satt frem høst skoa igjen……..

#vårfølelse #mote

 

14 kommentarer

Siste innlegg