Fotokonkurransen

I disse dager har Solviwar, eller Sølvi Birgitte Wærness en fotokonkurranse gående på bloggen sin om temaet sommer. Du kan lese om den HER. Siste frist er 8. mai til å levere inn bidrag, så hiv deg med. Konkurranser er gøy:)

Jeg måtte innom arkivene mine for å finne mine bidrag, så nå har jeg mimret litt fra sist sommer.

Vi tilbragte fjoråret i herlige Norge, og var på strekningen Stavanger og ned til Kristiansand. Litt her og der i grunnen. Værmessig hadde vi regn, sol og overskyet om en annen, men sommer og sommerfølelsen fikk vi.

Jeg legger ved noen bilder som jeg forbinder med sommer og sommerfølelsen.

1) Når sommerferien står for dør, da er det lov å feire litt:)


 

2) Sand mellom tærne, eller skoa om du vil… det er et must:)


 

3. Å få låne noen hager å plukke i, det er kos:

4. Når det vipper august er dette en årlig tradisjon hos meg og sønnen, selvplukk av bringebær. Dette er kos, og skikkelig sommerfølelse for oss:)

#fotokonkurranse  #foto #ferie 

 

16 kommentarer

Siste innlegg